Hurtig levering - fri fragt

Ofte stillede spørgsmål

Fungerer alt på de mobiler, vi sælger? Hvor lang garanti giver vi? Vi har samlet svarene på de mest almindelige spørgsmål om vores tjenester!

Købe

Alle mobiltelefoner og tablets, vi sælger, er fuldt funktionsdygtige og er grundigt testet på over 50 punkter.

Produkter, der sælges i vores "fundhjørne", har forskellige defekter, især kosmetiske, hvilke er tydeligt markeret.

Vi udfører omhyggelige tjek for tyverispærring på alle enheder i samarbejde med politiet. Før vi tilbyder dem til salg, nulstiller vi altid softwaren til fabriksindstillingerne og giver hver telefon en omhyggelig rengøring.

Vi reparerer enheder, der er beskadigede, eller på anden måde defekte, eller hvis vi vurderer, at en reservedel kræver udskiftning for at fungere korrekt. 

Normalt udskifter vi dele som f.eks. batteri og skærm. Vores reservedele er ikke altid originale, men de opfylder den samme høje kvalitetsstandard, og desuden har I altid en generøs garanti på 12 måneder, så I kan føle jer sikre med de produkter, I køber hos os.


Alle mobiltelefoner og tablets, som I køber hos os, kommer med vores generøse 12 måneders garanti. I kan føle jer sikre i visheden om, at vi dækker alle fejl, der kan opstå på produkterne, forudsat at de ikke er resultatet af ydre påvirkninger, som f.eks. stød-, klemme- eller fugtskader.

Når det kommer til batteriet i jeres produkt, betragter vi det som en forbrugsvare, og vores garanti gælder derfor kun 6 måneder. I kan forvente, at batteriet holder til normal brug i løbet af en hel dag. Vi står ved jeres side for at sikre, at produktet fungerer fejlfrit i garantiperioden.

I langt de fleste tilfælde er telefonerne beregnet til det nordiske marked. Der kan dog være undtagelser, hvor vi har købt telefoner fra andre EU-lande.


For iPhones gør det ingen praktisk forskel – de fungerer problemfrit i hele Norden.


Nogle Samsung-telefoner understøtter ikke Samsung Pay, hvis de er fra et andet EU-land. Du kan dog altid bruge Google Pay som alternativ.


Er du i tvivl om oprindelsen på en specifik telefon, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice eller den butik, hvor du har set telefonen. Vi hjælper dig gerne.

Ifølge producentens specifikationer er mange modeller af mobiltelefoner vandtætte. De mobiler, vi tilbyder til salg, kan dog have gennemgået en renoveringsproces, hvor vi har bestræbt os på at genskabe deres oprindelige vandtæthed. Det er vigtigt at bemærke, at vi ikke kan tilbyde nogen garanti for, at de mobiler, du køber fra os, stadig er vandtætte. Vi stræber efter at tilbyde produkter af høj kvalitet, men det er altid en god idé at være forsigtig med elektroniske enheder, når det kommer til eksponering for vand, for at minimere risikoen.

I kan altid vælge at tilføje et gratis opladerkabel med standardlængde på 1 meter (ikke original, men fuldt kompatibel). Vi pakker også mobilen ind i vores egne flotte papkasser, så den ser fin ud, hvis I skulle ønske at give den som gave til nogen. Til enheder med SIM-kort inkluderer vi også et lille værktøj til at åbne SIM-kortskuffen.

Vi sender ikke høretelefoner eller strømadapter med. Selvfølgelig er det muligt at købe dette til meget fordelagtige priser.

Det afhænger af, hvordan vi har købt enheden.

Mobiler og tablets, som vi har købt fra private, er kvalificerede til at blive solgt med et særligt momsregelsæt kaldet fortjenestemargenbeskatning af brugt vare (FMB).

Når en enhed sælges med FMB, vil det fremgå af fakturaen/kvitteringen, og momssatsen vil være 0%. Der er altså ingen indgående moms, som du som erhvervskunde kan trække fra.

Hvis vi derimod har købt mobilen fra en virksomhed, kvalificerer mobilen sig ikke til FMB-regelsættet, og så sælges den med den almindelige momssats på 25%.

Du kan nemt filtrere vores webshop til kun at vise mobiler med fradragsberettiget moms. Gør blot følgende:

  • Tryk på "Flere filtreringsmuligheder" i vores webshop.
  • Sæt kryds ved muligheden "Vis kun enheder med moms"

Når dette er gjort, skjules alle mobiler og tablets uden moms, og du kan derfor nemt handle til dit firma og opnå fradragsret på den indgående moms.


Da vi køber de fleste af vores produkter fra private kunder, er det desværre svært at afgøre, hvornår en specifik sådan kan blive tilgængelig.

Den originale emballage er kun inkluderet, hvis produktet sælges som "Ny i æske", men ikke ellers.

I kan vælge at melde jer ind i Club Hero i forbindelse med køb eller salg jf. eksemplet nedenfor:


Sælge

I Danmark tilbyder vi indtil videre kun overførsel til dit kontonummer med IBAN. Vi arbejder på at tilbyde flere udbetalingsmuligheder.

Når du sender din enhed til os via post, plejer vi normalt at nå at gennemgå og foretage udbetalingen for alle indkomne mobiler samme dag eller senest dagen efter. Vi værdsætter din tid og stræber efter altid at gøre salgsprocessen så smidig som muligt.

Nej, du behøver ikke beholde noget sådant. Vi er kun interesseret i mobilen. Så hvis originalæsken, hovedtelefonerne, opladeren eller andre tilbehør mangler til mobilen, så gør det ingenting. Hvis du sender nogle tilbehør med din mobil, når du sælger den til os, vil vi genanvende dem.

Hele vejen frem til det øjeblik, hvor vi har afsluttet handlen, hvilket betyder, når vi har gennemført din betaling, har du mulighed for at fortryde. Men efter at salget er afsluttet og pengene er overført til dig, er det desværre ikke muligt at annullere transaktionen. Vi værdsætter din tillid og engagement i handlen, og vi er her for at gøre processen så glat og pålidelig som muligt.

Hvis du har lavet en bestilling for at sende din enhed til os og ønsker at annullere den, skal du blot beholde enheden hjemme og lade bestillingen være.

Genopret gerne enheden før salg, da dette letter håndteringen, og sørg også for at eventuelle Google- eller Apple-konti er fjernet fra denne.

Nej, vi tilbyder i øjeblikket ingen indbytningstjeneste.

I kan dog købe og sælge produkter i separate transaktioner.

Bestillingen bør pakkes i en papkasse med emballagemateriale (f.eks. bobleplast eller avispapir).

Vatterede kuverter er ikke egnede til transport i PostNords pakkestrøm, hvor samlastning skal kunne tåles.

Købsbevis (f.eks. kvittering eller fakturadokumentation) anmodes om til forebyggelse af kriminalitet.

IMEI- og serienummer er unikke identifikatorer og forbinder købsbeviset med den aktuelle enhed.

Uden denne information er der intet, der viser, at produktet er det, vi har modtaget.

Prisen er gyldig i 14 dage fra det tidspunkt en sag oprettes, enten i butikken eller via vores hjemmeside. Hav dette i mente, da vores priser ændres løbende.

Prisen vi betaler afhænger af hvilken model det er, om den fungerer, og hvilken tilstand den er i. Den nemmeste måde at få en pris på er at finde din model og svare på nogle hurtige spørgsmål om tilstanden. Vurder din mobil her.

Nej, desværre har vi ikke mulighed for at øge priserne for øjeblikket.

Betaling

Vi tilbyder betaling gennem Avarda til både privatpersoner og virksomheder.


Hos Avarda kan du vælge at betale med MobilePay eller betalingskort. Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at tilbyde køb på afbetaling eller faktura.

Vi tilbyder i øjeblikket ikke delbetaling i Danmark.

Administrer ordre

Du kan nemt svare på bekræftelsesmailen, som du fik, da du lavede din bestilling, og skrive, at du ønsker at annullere den. 

Om du valt leverans med Postnord så kan du själv enkelt byta till det postombud du föredrar. Detta gör du enkelt från Postnord-appen som du kan ladda ner till din mobil.

Ja, det er muligt at ændre det udleveringssted, din pakke bliver sendt til. Det er nemt!


Download PostNord-appen til din smartphone, og tilføj din pakke ved hjælp af det sporingsnummer, du har modtaget fra os.


I appen kan du helt gratis vælge det posthus eller udleveringssted, du foretrækker.

Hvis en bestilling ikke afhentes inden for den fastsatte tid, vil den blive returneret til os fra agenten, hvis relevant, hvilket medfører en ekstra omkostning.

Hvis I i stedet for at få bestillingen sendt igen ønsker en refundering, reduceres beløbet med 69 kr. i gebyr.

Retur & reklamation

Det er nemt at sende en vare retur, hvis du har fortrudt dit køb eller ønsker at returnere af en anden grund.


I bekræftelsesmailen, som du modtog ved bestillingen, finder du et link til at starte returneringen.


Når du klikker på linket:

1. Vælg årsagen til returneringen.

2. Du modtager derefter en e-mail med en QR-kode og instruktioner.


📦 Sådan gør du:

Pak varen forsvarligt – f.eks. i en kasse med papir eller bobleplast.

Gå til dit nærmeste PostNord-udleveringssted og vis QR-koden.

PostNord printer og sætter fragtlabelen på din pakke og giver dig en kvittering på e-mail.

Når vi har modtaget pakken, finder vi automatisk din ordre i vores system.


🟢 Returforsendelsen er gratis, og vi gør det nemt for dig at fortryde dit køb.

Vi plejer altid at prioritere garantisager højest og er derfor oftest meget hurtige med det.
Vo forsøger vi at behandle din sag den samme dag, den er modtaget, eller senest dagen efter.